Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Welke garantie biedt Wilkin Sports mij?
Elk artikel van Wilkin Sports voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteit en degelijkheid. Mocht onverhoopt bij normaal gebruik het artikel gebreken vertonen, dan wordt deze door Wilkin Sports kosteloos hersteld. Hierbij kan sprake zijn van vervanging of reparatie: dit ter beoordeling van Wilkin Sports en de fabrikant. De garantie omvat fabrieks- en/of materiaalfouten. Uiteraard valt normale slijtage niet onder de garantiebepaling.

 Garantie voorwaarden:

·       Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor rekening van de klant;

·       Indien een klacht gegrond is, beslist Wilkin Sports of het artikel (gedeeltelijk) gerepareerd wordt of (gedeeltelijk) wordt vervangen of (gedeeltelijk) wordt gecrediteerd;

·       Een artikel dat voor garantie beoordeling teruggestuurd wordt, moet schoon en droog zijn. Bijvoorbeeld vochtige/vieze (voetbal)schoenen worden niet in behandeling genomen;

·       Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie bij:
·      beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
·      ondeskundig gebruik of nalatig onderhoud;
·      normale gebruiksslijtage;
·      beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing;
·      schade die is aangebracht door natuur, mens of dier.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Op het moment dat uw bestelling bevestigd is kunt u hem niet meer via de website wijzigen. Mocht u toch nog willen proberen om uw bestelling te wijzigen neem dan contact op met ons. Dit kan per e-mail via: info@wilkinsports.nl of telefonisch via: 013 – 54 00 274.

Wat moet ik doen als mijn bestelling vertraging opgelopen heeft?
Wanneer u uw bestelling voor 12.00 uur geplaatst heeft, streven wij erna dat u de bestelde producten de volgende werkdag in huis heeft. Wanneer u uw bestelling na 4 werkdagen nog niet ontvangen heeft, neem dan contact op met ons via het e-mailadres: info@wilkinsports.nl of via het telefoonnummer: 013 – 54 00 274.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen binnen Nederland tot €50,- worden €5,95 verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen vanaf €50,- betaald u geenverzendkosten.

Het is ook mogelijk om uw bestelling bij onze winkel Wilkin Sports B.V. aan dde Professor Goossenslaan 28, 5022 DM in Tilburg af te halen, hiervoor worden uiteraard geen kosten in rekening gebracht.

Wilt u uw bestelling buiten Nederland laten bezorgen, zie het antwoord op de vraag hieronder.

Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?
Wanneer u uw bestelling buiten Nederland wilt laten bezorgen, neem dan even contact met ons op. Dit kan via het e-mailadres: info@wilkinsports.nl of via het telefoonnummer: 013 – 54 00 274. Dit in verband met verzendkosten en levertijd.

Het is ook mogelijk om uw bestelling zelf op te halen in onze winkel Wilkin Sports B.V. aan de Professor Goossenslaan 28, 5022 DM in Tilburg. Hier zitten geen kosten aan verbonden.

Hoe kan ik een klacht melden?
Mocht u onverhoopt een klacht over een product of bestelling hebben kunt u contact opnemen met ons via het e-mailadres: info@wilkinsports.nl of het telefoonnummer: 013 – 54 00 274. Wij streven erna uw klacht zo snel mogelijk op te lossen. 

Overige vragen
Als u geen antwoord op uw vraag heeft kunnen vinden, neem dan contact op met de klantenservice. Dit kan per e-mail via: info@wilkinsports.nl

 

Contact
Bedrijfsnaam:
Wilkin Sports B.V.
Adres: Prof. Goossenslaan 28
Postcode/plaats: 5022 DM  TILBURG
Telefoonnummer: 013-5400274
Website:
http://www.wilkin.nl
E-mailadres:
info@wilkinsports.nl